خودگویی با میکروفون

شیدا راعی

آری، بدون تردید من تنها مسافری بیش نیستم. زائری بر روی زمین. آیا شما بیش از این هستید؟
گوته- ورتر

archive

+ ببین تو هیچیت معلوم نیست. نه دین داری، نه خدا سرت می‌شه، نه عشق و حال دنیا رو می‌کنی، نه چیزی می‌کِشی، نه مست می‌کنی، نه چایی می‌خوری، نه قهوه‌ دوست داری، نه سیگار می‌کشی، نه نوشابه دوست داری، نه اهل رفیقی، نه اهل خانواده‌ای، نه... اصن معلوم هست تو زندگیت چه گهی می‌خوری؟

- [خیره به دوربین]

موافقین ۱ مخالفین ۰ 19/07/02
مرحوم شیدا راعی ..

cm's ۵

05 July 19 ، 11:25 پیمان ‌‌
عوضش گاهی وبلاگ می‌نویسی.
شِــیدا:
خوشگل و ناز و بلائم که هستم
08 July 19 ، 06:58 سارا ...
تو فقط یک زالوی رذل پست بیشرمی.
شِــیدا:
این وسط زالو چه گناهی داره؟
چرا زالو و پست و بی شرمی؟
شِــیدا:
والا خودمم دقیقا نمی‌دونم. وبش رو که باز کردم، دیدم مدام در حال شکایت و فحش دادن به گونه‌های مختلف جانوریه و یه جا هم به اسکیزوفرن بودنش اشاره کرده بود و این شد که گفتم حداقل زالوئه رو نجات بدم.
+ حالا انگار وبش رو نامرئی کرده. و این ینی می‌تونه دوقطبی هم باشه. 
شیدایا، تو را معجونی ست که از این حال می‌رهاند و آن معجون را نام، سرترالین است که به آسانی و با قیمت مناسب در اکثر داروخانه‌های ایران قابل دسترسی است. 
شِــیدا:
اوه، گردیا، سورپرایزم کردی. 
مسئله اینه که منم مثه همه‌ی بیماران با وضعیت حاد، تصور می‌کنم که مشکلی ندارم و مشکل از بقیه‌ست. 
وات ایف آی تل یو، این معجونو که بخوری مشکل بقیه حل میشه؟ :))
شِــیدا:
:))
خیلی حرف فریبنده و خرکننده‌‌ایه ولی همچنان مایلم ممانعت کنم.

comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی