خودگویی با میکروفون

شیدا راعی

آری، بدون تردید من تنها مسافری بیش نیستم. زائری بر روی زمین. آیا شما بیش از این هستید؟
گوته- ورتر

archive
Monday, 10 June 2019، 06:21 PM

ساچ عه پُسی

یکی از پیامدها یا پس‌آمدهای منجیِ بشریت بودن، مظلوم بودن و احساساتی بودنه. 

سال چهارم دبستان، یه هم‌کلاسی داشتم که هم‌سرویسی هم بود. علاوه بر اینکه من جثه‌ی ریزه‌میزه‌ای داشتم، اون هم هیکل درشتی داشت و اختلاف زورمون زیاد بود. ولی ما با هم دوست بودیم. یعنی ذهنیت اون اینطور بود که ما با هم دوست هستیم. البته که من دوستش نداشتم. چون توی سرویس کلاس اولی‌ها و کلاس دومی‌ها رو اذیت می‌کرد. و من از اینکه اون‌ها رو اذیت می‌کرد و بهشون زور می‌گفت ناراحت بودم. هرگز به عنوان دوست بهش نگاه نکردم. امکان هیچ پیوندی بین منجی بشریت و مراجع قدرت‌ وجود نداره.

توی خونه بداخلاق و پرخاشگر شده بودم. آخرش یه روز که اومدم خونه، داد کشیدم و گفتم «من دیییییگه نمی‌خوام برم مدرسه». بعد هم رفتم توی اتاق و در رو کوفتم به هم و انقدر گریه کردم تا خوابم برد. هیچوقت از این بچه‌ها نبودم که همه چیز رو توی خونه گزارش بدم ولی دیگه نمی‌تونستم این فشار عصبی رو تحمل کنم. 

فردا صبحش علاوه بر خودم، مامانم هم منتظر سرویس ایستاده بود. وقتی سرویس اومد مثل این مامانای طلبکار که بچه‌شون رو کتک زدند صداش رو برد بالا و همه رو تهدید کرد: «نبینم دیگه کسی اینجا بقیه رو اذیت کنه‌ها». 

موقعیت طنز و مسخره‌ای بود. هیچکس من رو اذیت نکرده بود. و مامان من دستور داده بود که کسی حق نداره دیگری رو اذیت کنه. چون بچه‌ی من -خیلی مسیح‌طور- تحمل دیدن اذیت کردن دیگران رو نداره. برای هم‌ذات‌پنداری بیشتر با این موقعیت تصور کنید که شما همچین بچه‌ی حساس و شکننده‌ای دارید و نگرانید که چطور باید همچین pussy‌ای رو... ببخشید، همچین منجی‌ای رو بین توله‌گرگ‌های مردم رها کنید. 


موافقین ۳ مخالفین ۰ 19/06/10
مرحوم شیدا راعی ..

cm's ۴

10 June 19 ، 21:39 مارکر زرد
الان چی؟
شِــیدا:
سواله آخه؟
انتظار داری مثه این ذلیل‌ها بیام اینجا از خودم تعریف کنم؟ :))
تغیر شیوه پاسخ دهیت به کامنت ها در طی اعصار و قرون انقدر محسوسه که حس میکنم اشتباه اومدم دلم میخواد یواش در وبلاگو پشت سرم ببندم در رم:|
شِــیدا:
نمی‌دونم چه تغییری کرده ولی اگه دقت کنی، اینجا هفته‌ای دوتا بازدید کننده داره که لابد یکیش تویی و این پدیده‌، این پیام ضمنی رو در رَحِم خودش حمل می‌کنه که اینجا چیز مهمی وجود نداره که بخواد اینطور مورد توجه قرار بگیره.
12 June 19 ، 00:05 مارکر زرد
جواب در همین بود.
شِــیدا:
و چقد پاسخ من ظریف و‌ غیرمسقیم بود. 
نه والا دقت به بازدیدکننده ها هفتگیت ندارم چون همانطور که مستحضرید اینجا چیز مهمی وجود نداره که بخواد مورد توجه قرار بگیره
دلیل اینکه بنده از این ریزبینی خاص برخوردارم اینه که کلا به کامنت و جواب کامنت وبلاگ ها بیش از همه چیز اهمیت میدم و این اخریا که هی لینک پست از گذشته داشتی طبعا من به جای پست، کامنت هارو نگاه کردم. خلاصه که اره بابا. جمع کن. 
شِــیدا:
اهمیت به کامنت وبلاگ‌ها نشونه‌ی اینه که شما به ارتباط علاقه‌مندید. به ارتباط با فرد و نه متن. و کسایی که امروزه وبلاگ می‌نویسند عموماً آدمای یبسی‌اند. و خب چه کاریه نور در هاون کوفتن؟
خودت جمع کن بی‌تربیت، چه طرز صحبته؟ :))

comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی