خودگویی با میکروفون

شیدا راعی

آری، بدون تردید من تنها مسافری بیش نیستم. زائری بر روی زمین. آیا شما بیش از این هستید؟
گوته- ورتر

archive
Friday, 12 April 2019، 10:42 AM

بدترین انتخاب ممکن

صبح زود، از روستا که گذشتیم، خودش راه افتاد دنبال‌مون. مسیر رو بهمون نشون می‌داد. هر چند که ما نیاز نداشتیم کسی راه رو بهمون نشون‌ بده. اما به هر حال همه واسه‌ش ذوق می‌کردند و متعاقباً اینم هی خودش رو می‌مالید بهشون تا اونا نوازشش کنند. نزدیک من که می‌شد، کف کفشم رو مانع می‌کردم که بیشتر از این بهم نزدیک نشه. تو چشماش نگاه می‌کردم و بهش می‌گفتم که ازش خوشم نمیاد. حتی یه چندباری هم پارس کردم تا بفهمه چه سگی هستم. بعد از ظهر بارون قطع شده بود و گروه توی منطقه پخش شده بودند، هر یک به کاری.

من کمی رفتم بالا نزدیک آبشار تا جدا از هیاهوی گروه یه کم بخوابم. برعکس من که توان خوابیدن توی باس و میدباس رو ندارم، همه‌شون شب گذشته رو توی راه خوابیده بودند و حالا از شدت فوران انرژی، به هِرهر و کِرکر و خنده و بازی مشغول بودند. پشت به هیاهو، به یه صخره تکیه دادم و خوابیدم. نیم ساعت بعد که بیدار شدم، دیدم روبه‌روم خوابیده. همه رو ول کرده و اومده جلوی تنها کسی که ازش خوشش نمیاد خوابیده. دلم به حال حماقت آشناش سوخت.

موافقین ۲ مخالفین ۰ 19/04/12
مرحوم شیدا راعی ..

cm's ۳

سلام 
سگ ذات وفاست ، با حیوانات مهربان باشید 
شِــیدا:
سلام، مرگ بر حیوانات، درود بر ما، کوروش کبیر، سلطان رپ فارس، نقطه.
15 April 19 ، 00:41 مــحــدثــه ...
ولی چه جذابه ادم از خواب بیدار بشه و همین که چشم باز می‌کنه با همچین منظره‌ی قشنگی( البته اگر سگ رو فاکتور بگیریم، چون ترسناکه) روبرو بشه. حسودیم شد :دی
شِــیدا:
 قسمت ترسناکش اینه که بیدار می‌شی و می‌فهمی بدون زیرانداز و پانچو روی خزه‌ها خوابیده بودی و حالا لباسات خیس شده و یک ساعت بعد جوری تب می‌کنی که از اونجا مستقیم می‌برنت بیمارستان خرم‌‌آباد و بعد تا خود سال تحویل رو در تب به سر می‌بری. 
16 April 19 ، 00:34 مــحــدثــه ...
ای بابا، پس فقط ظاهر جریان قشنگ بود. حرفمو پس می‌گیرم اصلا هم حسودیم نشد. 
شِــیدا:
ولی اگه بعد از ۶ سال تب کرده باشی، در حالی که دلت برا تب کردن و مریض شدن حسابی تنگ شده بوده، می‌تونی بگی که اتفاقا خیلی‌ام قشنگ بود :))

comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی