خودگویی با میکروفون

شیدا راعی

آری، بدون تردید من تنها مسافری بیش نیستم. زائری بر روی زمین. آیا شما بیش از این هستید؟
گوته- ورتر

archive


اینجا شهر لیورپول انگلیسه. این اراذل جمع شدند تا توی یه امر خیر که بانی‌ش جیمز میلنر(یه فوتبالیست انگلیسی) هست، مشارکت کنند. به تفاوت لباس زن‌ها و مرد‌ها دقت کنید. تفاوت میزان لباسی که پوشیدند رو در نظر بگیرید. واسه من قابل درک نیست که چطور دو تا آدم در یک مکان واحد اینقدر متفاوت لباس پوشیدند و هر دو راحت‌اند. منطق من میگه اینجا یا زن‌ها باید سردشون باشه، یا مردها باید گرمشون باشه. 
در عین حال این موضوع در اکثر کشورهای دنیا چیز کاملا بدیهی‌ایه و این تفاوت در لباس پوشیدن برای هیچکس خنده‌دار یا عجیب نیست. لباس مجلسی و رسمی مردها و زن‌ها همینه که می‌بینید.

 آیا در توصیف این وضعیت پیچیده نکته‌ای وجود داره که بر چشمان زیبای من پوشیده مونده باشه؟ 
از شما مخاطبین میلیونی خودم خیلی عاجزانه و متکبرانه درخواست دارم اگر نکته‌ای هست که من بهش توجه نمی‌کنم، منو روشنم کنید. اجرتون با مقام معظم رهبری انشالاح.
موافقین ۱ مخالفین ۰ 17/11/28
مرحوم شیدا راعی ..

cm's ۵

28 November 17 ، 15:32 پـــــر ی
مخاطبان میلیونی :)
اجرتون با ... :)))
هیچ نکته ای به ذهنمون نمیرسه که از دید تو پنهون مونده باشه :)
شِــیدا:
نخند بابا ما جوونیامون خعلی محبوب بودیم 
چرا بالاخره باس یه نکته‌ای چیزی باشه. همینطوری بی‌نکته نمیشه
یه چیزیم که ذهن منو خیلی درگیر میکنه اینکه چجوری زمستونه پالتو میپوشن ولی شلوار نه:| 
شِــیدا:
می‌خان راهت حوا بخوره
30 November 17 ، 15:34 پـــــر ی
شما الانم محبوبین :)
نیس خو، هیچ نکته ای نیس، چیکار کنم
شِــیدا:
اون که بعله.
خو لابد نیست دیگه. اصن ولش کن، بشین یه چایی دیگه واست بریزم.
30 November 17 ، 16:06 اثر انگشت
اونا خارجین پس بدناشونم خارجیه یجوری گرما سرما رو بین خودشون تبادل و بالانس میکنن
یا
اینکه خانما هیتر و آقایون فن کوئل توو لباسشون جاساز میکنن.هیچی از این خارجیا بعید نیس.بوخوداا
شِــیدا:
شماها که جوون این مملکتید باید یاد بگیربد این چیزا رو که پس‌فردا شرمنده رهبرتون نشید.
03 December 17 ، 09:16 پـــــر ی
دستت درد نکنه
تو این سرما میچسبه :)
شِــیدا:
خاهش می‌کنم. قابل شما رو نداره و از همین دری‌وری‌ها :))

comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی