خودگویی با میکروفون

شیدا راعی

آری، بدون تردید من تنها مسافری بیش نیستم. زائری بر روی زمین. آیا شما بیش از این هستید؟
گوته- ورتر

archive
Saturday, 15 July 2017، 12:27 AM

گفت و گو ۲

گفت؛ «اینجا باید هوای همدیگه رو داشته باشید».

[من به کف زمین نگاه می‌کردم و به زخم روی دستم ور میرفتم.]

گفت؛ «به نفعتون نیست که زیرآبی برید».

[من دستم رو بردم نزدیک دماغم و به کفشای اون یارو خیره شدم که مثل گاوچرونا بود]

گفت؛ جوری باشید که همه بگن «ایول فلانی اومد» نه اینکه وقتی اومدی، بگن؛ «ای وای فلانی اومد».

[داشتم خودم رو تصور می‌کردم که لباس گاوچرونی پوشیدم و یه هفت‌تیر دستمه و اینکه چقدر این تیپ و قیافه به شخصیتم میاد]

یهو از بین اونهمه آدم رو به من کرد و گفت؛ واکنش دیگران نسبت به حضور شما چجوریه؟

[من هول شدم]

یه چند ثانیه مکث کردم و یه خورده مِن‌مِن کردم و گفتم؛ ببخشید... صادقانه بگم؟

دستش رو تکیه داد به صندلی و گفت؛ «آره. بهمون بگو وقتی میای بقیه چی میگن؟»

جوابم جلسه رو به هم ریخت؛

«میگن باز این کسخل پیداش شد‌».

موافقین ۴ مخالفین ۰ 17/07/15
مرحوم شیدا راعی ..

cm's ۷

15 July 17 ، 00:58 Admin .sss
:-) سلام دوس داشتی تبادل لینک کنیم ی یر به ما بزن در قسمت نظرات خبر بده خوشحال میشم:-) 
شِــیدا:
من دوس دارم با یکی تبادلِ دول کنم. دول هامون رو بزنیم به هم ببینیم جرقه میزنه یا نه
15 July 17 ، 19:59 حضرت کازیمو
:)))!
شِــیدا:
لابد هر وقت هم اینجا چیز مینویسم، شماها با خودتون میگید: «باز این کسخل یکی از شاهکارهاشو واسمون پست کرد»
16 July 17 ، 01:51 حضرت کازیمو
نه به این صراحت ولی یه چیزی تو همین مایه‌ها :)))
شِــیدا:
خوبه :))
16 July 17 ، 14:20 پـــــر ی
من از اونام که میگن ای وااااای باز این غرغرو پیداش شد :)
شِــیدا:
خوب میشی ایشالا
19 July 17 ، 15:19 ناصریا .
عحسننتتتتتت د:
شِــیدا:
عحسنت بَک(ahsant back)
05 August 17 ، 12:45 * a Nutopain
کاملا معلومه هول شده بودید...
شِــیدا:
از کجا ایدونی؟
(لرها به جای میدونی میگن ایدونی)
09 August 17 ، 21:43 * a Nutopain
چون منم تقریبا لرم
شِــیدا:
البته من لر نیستم لکن از تفحص در اقوام مختلف لذت می‌برم و تقریبا به هر لهجه و گویشی می‌تونم یه چیزایی بلغور کنم.

comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی