خودگویی با میکروفون

شیدا راعی

آری، بدون تردید من تنها مسافری بیش نیستم. زائری بر روی زمین. آیا شما بیش از این هستید؟
گوته- ورتر

archive
Saturday, 1 August 2020، 11:32 AM

معرفی

گاهی فهرست دنبال‌کنندگان رو یه نگاه می‌ندازم. 
مثلا خیلی وقت پیش یادمه یکی از وبلاگ‌ها نوشته بود که قصد داره (یعنی واسه خودش هدف‌گذاری کرده بود) سال آینده عاشق بشه. خنده‌م گرفته بود و گذشته بودم. حتی حالا هم بعد از حدود یک سال خنده‌م می‌گیره ولی در عین حال کنجکاو‌ بودم ببینم به هدفش رسیده یا نه، تونسته موفق بشه یا نه. ولی هیچوقت دیگه وبلاگش رو پیدا نکردم. یعنی البته حالش رو نداشتم همه وبلاگ‌ها و پست‌های یک سال اخیرشون رو‌ چک کنم و دنبالش بگردم. 
بعد چند ماه پیش هم یه وبلاگ دیده بودم که توش نوشتن رخ می‌داد، برعکس عموم وبلاگ‌ها که نه تخیلی دارند، نه استعاره‌ای، نه ذهن جذاب و نه برای رضای خدا هیچ کوفت دیگه‌ای. همون موقع دنبالش کرده بودم‌ ولی دیگه چیزی نخونده بودم ازش. حالا که پس از مدت‌ها وبلاگ‌هایی که توی بیان دنبال می‌کنم رو نگاه کردم، دوباره دیدمش  و اینجا معرفیش می‌کنم. به عنوان یه وبلاگ گوگولی: 

رفرفه‌ی حروف

وبلاگ‌های جذابی که می‌شناسید رو به شماره‌ی ۳۰۰۰۹۰ اس‌ام‌اس کنید. به قید قرعه، به پنج نفر از شرکت‌کنندگان یک شارژ هزار تومانی ایرانسل و یک بوس (به رسم یادبود) اهدا می‌شود‌. 

موافقین ۴ مخالفین ۰ 20/08/01
مرحوم شیدا راعی ..

cm's ۳

01 August 20 ، 15:28 پیمان ‌‌

چندتا از وبلاگ‌هایی که من دوست دارم:

نسخه قابل انتشار

خیال دست

در انتظار گودو

پایان خیابان پنجاه و دو

 

البته این‌ها اون‌هایین که هنوز گاهی می‌نویسن. وبلاگ‌های تازه‌نویس خوب زیادی باید باشه که من نمی‌شناسم. امیدوارم تو نظراتت یه چندتایی پیدا کنم.

شِــیدا:
خیلی مرسی بابت به اشتراک‌گذاری
متاسفانه شما چون اس‌ام‌اس نکردی در قرعه‌کشی بوس و کارت‌شارژ شرکت داده نخواهی شد.

+ قطعا پیدا نمی‌کنی :))
شِــیدا:
خیلی ممنونم از لطفتون، به شما هم بوس و کارت شارژ ده هزار ریالی تعلق نمی‌گیره
03 August 20 ، 20:24 پیمان ‌‌

از کجا می‌دونی پیامک نکردم؟

شِــیدا:
فهمیدن اینجور چیزها برای اولیای الهی کار مشکلی نیست‌. 

comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی