خودگویی با میکروفون

شیدا راعی

آری، بدون تردید من تنها مسافری بیش نیستم. زائری بر روی زمین. آیا شما بیش از این هستید؟
گوته- ورتر

archive
Thursday, 17 May 2018، 04:50 PM

بوی تو می‌کشد مرا

یکی از ابعاد انسان، بو گندو بودن و تولید بوی گند کردن است. شما زمانی که از کمر پدرتان به سمت رحِم مادرتان رهسپار می‌شوید، در غالب یک ماده‌ی بو گندو قرا دارید. پس از ۹ ماه که به گیتی شرفیاب می‌شوید، روزی چند مرتبه کثافت تولید می‌کنید و به مرور تولیدات خود را از نظر کمی و کیفی ارتقاء می‌دهید. پس از پایان دوران کودکی، از طریق حلق، عرق و غیره هم بوی گند تولید می‌کنید. 

 دفعه‌ی بعدی که جلوی آیینه ایستاه بودید و قصد داشتید به خودتان پیف‌پاف و به‌به بزنید، حتماً یک برآوُردی نسبت به بوهای گندی که احتمالاً در طول عمر پر برکتتان تولید خواهید کرد، داشته باشید. ممکن است تصور شود که این حرف‌ها خوب و جالب نیستند چون ما را به سمت افکار و احساسات منفی می‌برند. در پاسخ، باید بدین نکته آگاه باشید که اگر در طول زندگیِ خود به سمت افکار و احساسات منفی نروید، این افکار و احساسات منفی هستند که به سمت شما می‌آیند. بله، گریزی از آنها نیست و بهتر آنکه مثل یک شوالیه‌ی شجاعِ بوگندو با آنها روبه‌رو شویم. یک ضرب‌المثل معروف جامائیکایی می‌گوید؛ «گربه‌ رو باید همون اول کار دم حجله کرد» 

سرانجام پس از سال‌ها تولید کثافت و انواع بوهای افتضاح، شما (شکر خدا) خواهید مُرد. و رسماً به یک کثافت به تمام معنا و متعفن تبدیل خواهید شد تا اینکه بالاخره تنِ لش‌تان تجزیه شده و جهان از لوث وجودتان پاک شود.

موافقین ۲ مخالفین ۱ 18/05/17
مرحوم شیدا راعی ..

cm's ۲

ما همون اولشم که متولد میشیم بوی اعضای داخلی بدن مادر رو میدیم. یعنی خب اینکه این بو "گنده و بده" یه چیز قراردادیه احتمالا، مثلا به نظرت انسانهای اولیه هم از بوی عرق و گاز روده مشمئز میشدن؟ 
هیچوقت نخواهیم فهمید. 
شِــیدا:
در مورد مشمئزکننده‌بودنش در طول تاریخ شکی ندارم. اما حدس می‌زنم نگرششون نسبت بهش متفاوت بوده. مثل تغییراتی که نسبت به نگرش موی بدن زن‌ها وجود داشته، اینم یه تغییراتی داشته. می‌شدند ولی بوی عرق یه مرد شکارچی یا کشاورز اونقدرا منفی تلقی نمی‌شده احتمالا
18 May 18 ، 11:54 صخره .
وظیفه انسانی خودم دونستم در مورد اون فیلمی که حضرت دستش رو روی پا شما گذاشته بود موجود در کانالتون، مقادیر عظیمی فحش _نظیر کوفتت بشه لعنتی_ را به سمتتون روانه کنم. 
شاد و پیروز باشید
شِــیدا:
مرسی مرسی که.

comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی