خودگویی با میکروفون

شیدا راعی

آری، بدون تردید من تنها مسافری بیش نیستم. زائری بر روی زمین. آیا شما بیش از این هستید؟
گوته- ورتر

archive
Saturday, 12 May 2018، 02:05 PM

یه تهرانی منو راهنمایی‌ کنه

گوگل مپ می‌گه از مهرآباد تا پل گیشا (بزرگراه جلال احمد) 35 دقیقه‌ست. اگه با اسنپ بریم مثلا. من برای ساعت 4 و 5 بعد از ظهر یکشنبه می‌خوام. با توجه به اینکه گوگل مپ گاهی اوقات حرف مفت می‌زنه٬ چقد تاییدش می‌کنین. تو اون ساعت وضعیت ترافیک تغییر مضحکی که نمی‌کنه؟ من دلم می‌خواد اگه شد یه پرواز چارتر ارزون گیر بیارم و به همین دلیل زمان واسم مهمه. 


گزینه‌ی دوم: گوگل مپ می‌گه از ترمینال آرژانتین تا پل گیشا 15 تا 20 دقیقه راهه. اینم تاییدش کنید تو اون ساعت اگه راست می‌گه.


و سوال آخر: سایتی که با مترو راهنمایی‌م کنه پیدا نکردم. یه چیزی که مبدا و مقصد بهش بدی و مسیر بهت بده. اینطوری منظورمه: http://isfahantraffic.ir

البته بگید واسه این دوتا مسیر مترو بهتره یا اسنپ. نزدیک‌ترین ایستگاه به پل گیشا ایستگا دانشگا تربیت مدرسه. منتها از خطوط مترو سر در نیاوردم. اینم راهنمایی کنید اگه حال داشتید. 

موافقین ۱ مخالفین ۱ 18/05/12
مرحوم شیدا راعی ..

cm's ۷

12 May 18 ، 15:04 صخره .
اوج راهنمایی که بلدم:
اپلیکیشن تهران مترو را نصب کنید 
مبدا مقصد میدهی و اینها

پ.ن: یاسی ترین کو؟:-D بیا ادرس بده رفیق
شِــیدا:
مرسی
ایشالا همیشه تو اوج باشی
12 May 18 ، 20:33 پوریا
سلام
برای مسیر یابی از  وب سایت map.tehran.ir  استفاده کنید دقیق بهتون با اتوبوس یا پیاده یا خودرو شخصی مسیر پیشنهاد میده.رابط کاربری باحال نیست ولی خیلی مفیده خصوصا که اگر با اوتوبس یا مترو یا کلا ترکیبی بخوایید جایی برید.
در رابطه با گیشا مهرآباد بهتره یک ساعت در نظر بگیرید.با مترو در حال حاضر نمیتونید مستقیم سر گیشا پیاده بشین نزدیکترین ایستگاه مترو به گیشا مترو توحید هست سر چهار راه نواب. البته بی ار تی هم هست.کلا اسنپ برای مسیر هایی که در نظر دارید بهتره.
شِــیدا:
من چجوری می‌تونم تشکر کنم که حق مطلب ادا شه؟ خیلی مرسی.
12 May 18 ، 23:48 پـــــر ی
ساعتای 4 و 5 و به خصوص 5 که ترافیک شروع میشه. مخصوصا اگه مثل این چند روز اخیر اون ساعت بارون زده باشه. چون دقیقا یه هفته اس که هر روز همین ساعتا تهران رعد و برق و بارون شدید میشه. بعید می دونم برسی با این تایمی که گوگل مپ گفته. یعنی تقریبا ممکن نیست. 
با مترو هم اگر بخوای بری هنوز متروی تربیت مدرس راه نیفتاده و باید از بی آرتی استفاده کنی. 
شِــیدا:
مرسی پری
13 May 18 ، 09:20 علی کافه چی
با موتور برو. با موتور هرجای تهران به هرکجای دیگه‌ش نهایتا یه ربع طول می‌کشه!
شِــیدا:
از وقتی با موتور رفتم زیر اتوبوس دیگه نسبت به موتور و هر چیزی که به موتور مربوط می‌شه، آلرژی گرفتم. 
می خوای بیای تهران چی کار کنی ؟ 
شِــیدا:
این سادگی و صداقتی که توی فضولی‌ت داری خیلی واسم جذابه. اینو گفتم که بدونی فضول بودنت رو دوست دارم.
+ به نظرت یه پسر فقیر روستایی واسه چی ممکنه بره تهران؟ لابد می‌خواد بره یکی از سلبریتی‌های مورد علاقه‌ش رِ ببینه یا با خواننده‌ی محبوبش عکس بندازه :))
منم این گستاخی و زبون تند و تیز و مزخرف تو رو دوس دارم محسن جا ن

+پس خاک تو اون سرت واقعا =)))))
نه جدی ، درست جوابمو بده کار دارم .
شِــیدا:
چقد خوبه که همو دوس داریم :))
+ می‌خواستم برم اینجا :
http://www.isa.org.ir/اخبار/465-اخبار-گروه-جامعه‌شناسی-ایران/3366-نقد-و-بررسی-کتاب-«پرسیدن-و-جنگیدن
ولی اینو بدون که خیلی فضولی :)
گوگل مپِ من و اطرافیانم خراب شده. نمی دونم کلا برا همه خراب شده یا نه، ولی کلا دیگه بهش اعتماد ندارم.
اپ متروی تهران همینکارو میکنه.
شِــیدا:
بهش می‌گم بیشتر تلاش کنه تا دوباره اعتمادتونو جلب کنه

comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی