خودگویی با میکروفون

شیدا راعی

آری، بدون تردید من تنها مسافری بیش نیستم. زائری بر روی زمین. آیا شما بیش از این هستید؟
گوته- ورتر

archive
Tuesday, 3 January 2017، 04:44 PM

کشف و شهود

دوش وقت سحر که منتظر بودم تا از غصه نجاتم بدن، یهو ملک‌الموت سر رسید. گفت؛ روحِ ریحی می‌ستانم، راحِ روحی می‌دهم/ بازِ جان را می‌رهانم، جغد غم را می‌کشم

گفتم داری خالی می‌بندی. باز می‌خوای منو خر کنی. ملک اومد نشست در بَرَم. دست بر سرم کشید، لبخند زد، لبخند زدم. گفتم الان که داری میخندی، یعنی داری خَرم میکنی؟ بیشتر لبخند زد. فهمیدم خرم کرده. دست به دامانش گذاشتم و گفتم؛ help me

گفت؛ دستتو بکش

دستمو برداشتم و دوباره با بغض گفتم؛ help me

ملک لبخند کشنده‌ای زد و گفت؛ رابطه‌ی «موج» و «دریا» رو در نظر بگیر. خیال میکنی موج دریا از چیه؟

یه خرده فکر کردم... ترسیدم اشتباه جواب بدم. گفت موج به خودی خود معنی نداره. موجِ دریا، خودِ دریاست. نمی‌تونی بگی موج چیه. موج هم دریاست.

 خدا دریاست. زندگی، موجِ این دریاست. خودِ دریاست. وقتی منصور میگه انالحق منظورش دقیقا همینه. اگه سعی کنی موج دریا رو نفی کنی، یعنی داری دریا رو نفی میکنی. زندگی رو نفی کنی، یعنی داری خدا رو، خودت رو نفی میکنی. میخوای جلوی چی بایستی؟ دریا؟ و این یعنی فروپاشی.

گفتم چرا من اینطورم؟  گفت از بس ابلهی.

با عجز و لابه پریدم جلو و دامن ملک رو چنگ زدم و با ضجه گفتم؛ help me

داد زد؛ دست نذار

دستمو کشیدم عقب. یهو پیشونیم سوخت. به خودم اومدم دیدم با سر افتادم تو منقل. یه پُک به وافور خالی می‌زنم و دراز میکشم کنار منقل. میگم؛ من موج، من دریا... 

موافقین ۳ مخالفین ۰ 17/01/03
مرحوم شیدا راعی ..

cm's ۵

معرکه
شِــیدا:
مهلکه
ظاهرا رفته بودی معراج :/)
شِــیدا:
No .Get you high
معراج مال پیامبره و فرق است میان این دو
Hilf mir
شِــیدا:
اتفاقا میخواستم بگم که رامشتاین این کارش رو تحت تاثیر پست من ساخته :))
05 January 17 ، 10:00 مارکر زرد :)
جنسش قطعا خوب بوده .
ولی دریا بدون موج بازم دریاست . یکی بهم گفت خالقی که خلق نکنه دیگه خالق نیست . پس میکنه ... اینطوری جواب اینو داد که زندگی سخته و شاید من نخوامش اصلا
البته هیچ ربطی شاید نداشته باشه ب پست

و راجع به جواب کامنت قبل . یعنی چی آقا مرده و حرفش :))
شِــیدا:
موج و دریا مثالیه واسه توضیح؛ وحدت وجود. 
توی فکرها و مکاتبی که تاحالا باهاش آشنا شدم، به نظرم از همه جذاب‌تر و قشنگ‌تره. معنی‌ای که به زندگی میده، بزرگتره. البته اصلا توصیه نمی‌کنم کسی تو ویکی‌پدیا در موردش بخونه.
+ اولا، مرد دیگه پیدا نمیشه تو این دوره زمونه. دوما، شمام یه تجدید نظری تو لحن و کلامت اعمال بنُمای. تمرین کن یه کم فش بدی مثلا :))
06 January 17 ، 19:44 مارکر زرد :)
باشه سرچ نمیکنم -_-

همینجا تمرین کنم ؟:))
شِــیدا:
میخوای اگه راحت نیستی بریم تو حیاط؟ :))

comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی