خودگویی با میکروفون

شیدا راعی

آری، بدون تردید من تنها مسافری بیش نیستم. زائری بر روی زمین. آیا شما بیش از این هستید؟
گوته- ورتر

archive
Sunday, 7 August 2016، 10:27 AM

ابلیس‌قلی

عباس‌قلی تازه مرده بود. 

از صبح تا شب توی قبر حوصله‌ش سر میرفت. فقط توی اون یه ذره جا واسه خودش می‌لولید. 

تا اینکه کسی اومد زد به سنگ قبرش؛ +کیه؟  -فرشته‌ام!. عباس‌قلی کنجکاو و خوشحال اومد بیرون. دید فرشته‌ی نه‌چندان زیبایی با شکم برآمده بیرون ایستاده. بهش گفت شما فرشته‌اید؟ فرشته خندید و گفت بله. موقعی که میخندید، شکمش تکون میخورد. توجه عباس‌قلی به ناف بزرگ فرشته جلب شد و گفت؛ پس چرا من همیشه فکر میکردم فرشته‌ها باریک و ظریف‌اند؟ فرشته جوابش رو نداد. فقط خندید. موقع خندیدن توجه عباس‌قلی به دندونای فرشته جلب شد. طیف رنگیِ زرد و سیاه، بین دندوناش مشهود بود. عباس‌قلی گفت تو فرشته نیستی. به ما یاد دادند فرشته‌ها خوشگل‌اند اما تو...فرشته گفت یعنی من رو نمیخوای؟ عباس‌قلی گفت نه. فرشته رفت. 

عباس‌قلی هم چون حوصله نداشت، باز رفت توی قبرش بخوابه. 

چند دقیقه بعد دوباره صدای ضربه به سنگ قبر اومد. +کیه  -فرشته‌ام. صداش خیلی ظریف و قشنگ بود. عباسقلی کنجکاو اومد بیرون و دید یه فرشته‌ی شاخ‌دارِ‌ هوس‌انگیز و بزک‌کرده با کفشهای پاشنه‌بلند و پاهای shaved بیرون ایستاده. عباس‌قلی گفت اوفففف... و خواست فرشته رو هُل بده توی قبر و لباساشو در بیاره و... اما یهو فرشته‌ی بزک‌کرده عباس‌قلی رو با یه حرکت تکنیکی دمرو انداخت توی قبر. در حالی که به خاطر فریب‌دادنِ عباس‌قلی قهقهه میزد، دندونای سفید و ردیفش برق میزدند. هیکل شیطانیش رو انداخت روی عباس‌قلی... فوقع ماوقع.

عباس‌قلی 8 ماه بعد زایید. اسم بچه شد عنوان پست. 


اگه بیکار یا علاقه‌مندید٬ روی continue کلیک کنید.


 خدا و فرشته متافیزیک‌اند٬ لزومی نداره واسه درکشون به تصویرهای ذهنی متوسل بشیم. ظرافت واسه فیزیکه٬ فرشته متافیزیکه. حرف محمد و مسیح و بقیه‌ پیامبرا ورای تصاویر زشت و قشنگه

موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/08/07
مرحوم شیدا راعی ..

cm's ۷

07 August 16 ، 22:12 علی کافه چی
احساس می کنم خواب هات رو می نویسی!
شِــیدا:
کامنتت خعلی ایهام داره. احساستو یه کم دقیقتر بگوو و و
اکی این سبک قبلی بود.به حقانیت شما ایمان آورده و از گناهم توبه کردم.
شِــیدا:
لاجرم، دروووود بر تو باد
ولی انصافا خیلی بنی‌اسراییلی هستی.
1تلگرامت مگه momoism  نبود؟ چرا حالا نیست دیگه؟ آی‌ دی بده.
2 این هیتریسم یعنی چه؟
شِــیدا:
هیتریسم یه کلمه من‌در‌آوردیه که معنی نداره و به همین دلیل به عنوان اسم انتخابش کردم‌. از کلمه‌ی heteroclite@ ساختمش. آی‌دی تلگرام هم همین هیتروکلایته.
البته اگه خیلی مزاحم بشی، بلاکت میکنما :))
اسم بچه رو بد انتخاب کردن!!
زیبایی همیشه گول زننده است در بسیاری از موارد...
شِــیدا:
شما یه اسم شیک پیشنهاد بده
البته منظور پست اصلا در نکوهش زیبایی نیست. کی جرات داره زیبایی رو زیر سوال ببره؟ هم سرای دنیا و هم سرای عقبی، دست خوشگلاس
تق تق تق P:
شِــیدا:
:)) نو نو نو. من نمیام بیرون
چه خارجی!
شِــیدا:
ما اینیم دیه
بعد از خواندن متن با ادرنالین زیادی که در بدنم ترشح شده بود، به این فکر میکردم که باید یکی از آشنا های نزدیک من از این تفکرات و نکته سنجی ها داشته باشند که من یک روزی بتوانم این ادرنالین را خالی کنم و داد بزنم که That's my boy/girl!! you see that? THAT IS MY BOY! یعنی تا این اندازه کیف کردم  :)
خلاصه اینکه بعله دیگه. ما هم به متافزیک فزیک قائلیم. البته برخلاف شما برای ما فرشته در بهترین حالت، بهتـــــــــــــرین حالت، یعنی اگر بخوام به این فکر کنم که خدا زیباترین و بهترین فرشته اش را فرستاده که از من پذیرایی کند، ظاهرش چنین حالتی دارد:
http://uupload.ir/files/jgk_a19v_1_20140716568221600.jpg

زامبی :/

در حالت معمولی که دیدن ملائک از کابوس هایم به شمار میره و عکسی نیست که قابلیت توصیفشان را داشته باشد :)
ولی ممـــــــــــــــــــو! خیــــــــــــــــــــلی خوب بودااااااااا.
شِــیدا:
دقیقا متوجه نشدم که تا چه‌اندازه کیف کردی... 
فرشته‌عه بدک نیست. خوشتیپه.
ایشالا همین روزا یه عکس لانگ‌شات از کروبیان ببینی و به آسمونا بری

ممو نداریم اقا... ششششیدا. خواهش میکنم، خوبی از خودمونه

comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی